Morgonpass klart, PUHHH...

Avundar de som utan svårigheter kör sitt träningspass på morgonen. Det hade varit en dröm om jag var en av de. Hade dessutom underlättat vardagen om man fick klart träningen innan vardagen med barnen började.
Idag kördes passet på morgonen. HJÄLP!! vad jobbigt det var. Man ska dessutom göra passet på tom mage vilket inte är en hit här. Men det gjordes ändå och det lär dröja innan det händer igen, gissar jag.
Kanske är det en vana som kroppen ska vänja sig vid?!  Det återstår att se om det någonsin kommer bli en vana.
Kör du morgon träning??


Kommentarer
Millan

Jag är som dig, morgonen är inte min bästa sida så det blir ingen träning då.. men skulle nog helst av allt vilja köra det direkt på morgonen!

2012-01-31 @ 12:18:05
URL: http://noobtraining.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0