Upplägget

Uppvärmning 10 min.
25 swings* 4 set
10 burpees+armhävningar+kb lyft(i en följd) * 4 set
10 clean+press* 4 set
15 bakre ben övning (vet inte vad den kallas) * 4 set
Riktigt nöjd med veckans tränings insats, är du??
Ge dig en klapp på axeln om du är nöjd. Det förtjänar du.
Om inte, kör på bättre nästa vecka och veckan därpå.
Kan ärligt säga, är inte nöjd med veckans intag, visst det var ett medvetet val men är inte nöjd med det egentligen. Därav blir det en bättre vecka nu. Till midsommar kommer det bli lite onyttigt dock, fast kommer göra eftertänksamma val. Inte ta av allt onyttigt utan bara det jag verkligen är sugen på.
När maten plockas på min tallrik tänker jag oftast. Mycket protein, mindre kolhydrater och mycket grönsaker. Till maten dricker jag i stortsätt alltid vatten, om inte vatten så blir det lättmjölk(protein).
Nu ska jag peppa maken som kör ett av mina tränings upplägg, svettig och duktig är han :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0