Leksakslådan

Plockar fram hopprep, träningsband, hantlarna, hand/fotleds vikterna och mattan från favorit lådan. Klockan är bara 9.20. Ena dottern är i skolan, sonen har redan slagit mig i kortspelet finns i sjön, alla rummen är städade, kaffet börjar verka och nu är det "min" tid att göra det jag behöver. Melanie väljer att sitta i vagnen en stund och lyssna på mammas musik samtidigt. Uppvärmningen bestod av rodd med band varvat med hopprepet. Styrka för armar, övre rygg, ben och rumpa. Ett tips är att när man vill att det ska kännas extra i rumpan använd fotledsvikterna (billigt investering). För att verkligen se att man har rätt hållning när man lyfter med vikterna så är spegeln A och O, i mitt fall iallafall.Ha en härlig fredag.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0