Halsont=ingen träning idag

Har varit dålig hela veckan egentligen men ändå så pass oki att jag kunnat träna korta pass. Inatt Började det skära i halsen och det innebär ingen träning. Där går min gräns. Vilodag idag och så hoppas på snällare hals redan imorgon. Barnen och jag tittade på massa kort igår och bland de hittade vi kort på gravidmagen. Snacka om att man hade en helt annan tyngdpunkt då, haha.  På 4,5 år var jag gravid 4 gånger varav tre var fullgångna och då var magen uttänjd till max. känns overkligt nu när man ser på det, känner både en saknad men samtidigt väldigt lättnad över att faktiskt ha det avklarat. (vi är nöjda med våra tre småttingar) Ett under vad kvinnokroppen är flexibel till att åstadkomma.

 

5 dagar innan sonen föddes

Igår kördes ett tabata magpass. Det brändes, i promise. Då valde jag 2 övningar som kördes i 4 min per övning. 20 sek det hårdaste man kan och vila 10 sek. En paus på ca 1 min mellan övningarna. Avslutade magpasset med plankan 1min*2 .

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0