Löpning i vårvädret

Löpningen i förmiddags kändes kanon bra. Tyvärr inte lika bra när jag insåg att bilnyckeln som låg i fickan inte låg kvar där. Brukar inte ha med mig bilnycklarna när jag löper men idag blev det tyvärr så. Inte lika kul att gå löp varvet i panik men om vi ser det från träningssidan så fick jag med både pappa och syrran på en Powerwalk ;) Pappas kommentar efter en stund, Var det ett maraton du sprang. Hehe! Vi hittade inte nyckeln och reservnyckeln låg hemma i Floda. Nu är vi hemma med en brorsans bil och till helgen kommer syrran med våran bil. Allt enligt min hemliga plan, en smyg Powerwalk och besök till helgen. Kan det bli bättre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0