Vad gör det för skillnad?

Har just beställt aminosyror, för att se hur min kropp reagerar på det. Har läst en massa runt omkring både intag av extra protein och aminosyror. Det finns massvis med forskning och många säger olika.  Själv har jag märkt en stor skillnad under de korta perioder då jag har intagit extra protein drinkar före och efter träningen. Stooor skillnad. Trots att det bara varit under kort tid.
Idags läget får jag i mig all protein via mat, tänker extra noga på att maten innehåller protein.
Nu har jag bestämt mig för att testa och se vilka möjligheter/vilken skillnad det gör på min kropp att köra med extra protein och aminosyror före/efter träningen. Kommer självklart ta en före och efter bild inom en viss tid.
Väntar med spänning på både aminosyrorna som har beställts och på det proteinpulvret som makens (bodybuilding) kompis har beställt till mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0