3/1-12

1.       Inte sätta så höga krav på att allt jag gör ska vara perfekt enligt min mening (det här blir svårt att nå, men gör mitt bästa)

2.       Fortsätta träna regelbundet (Detta blir lätt så länge jag håller mig frisk och får tiden att räcka. Det handlar om prioritering)

3.       Ha så lite onyttigheter (sötsaker) i våra skåp, lådor, kylskåp och frys

4.       Bli av med sockerberoendet genom att sluta äta sötsaker under en längre period. Det blir bara värre av att äta en gång i veckan för dagen efter skriker kroppen efter socker och jag hamnar på ruta ett och får kämpa på nytt.

5.       Ta mig tiden att leka MER med barnen

6.       Lägga mig tidigare på kvällarna för att verkligen låta kroppen återhämta sig

 

Har en massa mål jag vill nå men om det skrivs upp så sviker jag direkt mål 1.

Det är ingen prioriteringslista, jag skrev bara upp målen i sifferordning för att få bättre översikt på det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0