It´s all in your mind!!

Allt handlar om viljan. Om den är tillräckligt stark så klarar du det och är den inte tillräckligt stark så ska du f-n stärka den.
Svettigt, Ja!
Spykänsla, Ja!
Kramp i armar och ben, Ja!
Hårda hjärtklappningar, Ja!
Ville jag ge upp, JA!
Gjorde jag det, hell NOOO!
Dagens träning bestod av.
- 50 swing+ 50 swing+ 50 swing+ 50 swings+ 50 swings+ 80 swings= 330 swings med 8 kg kettlebells.
När de sista 50 skulle köras så bestämde jag mig för att köra tills jag nästan tappar Kb:n därav blev det 80 st.
- 12 turkisch get ups. 6 st på varje sida.  Lovar att KB:n hade tredubblat i vikt när det var dags med turkisch get ups.
Är extremt nöjd med dagens träning.  I´m back!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0