Sanningen är

Är den att det inte blev någon träning förrän igår. Maten håller jag i schack här hemma i v-ås. Gårdagens träning blev 30 min på löpbandet + övningar med balansbollen och gummiband. Korten nedan är tagna hos mina föräldrar. De använder tyvärr träningsrummet alldeles för sällan men förhoppningsvis inte efter gårdagens instruktioner ;) Ska tillägga att det inte går så bra att blogga via mobilen. Dessutom hamnar bilderna i fel ordning bara så ni vet. Sen har jag fått lite önskemål av ett par stycken om vad man vill läsa mer på bloggen. Önskemålen är mer upplägg på hur mina övningar, träning och intag ser ut. Har funderingar på att lära mig om hur man lägger upp videon på bloggen. Det skulle vara enklare att visa övningarna. Förvänta er inte det på ett tag, leker bara med tanken just nu. Iväg och träna med er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0