Beauty sleep!

Ligger efter med sömnen och det är inte bra nu när det tränas en hel del. Sömnen är viktig! Somnar alldeles för sent och barnen har vaknat titt som tätt alla tre efter varandra på nätterna. Från torsdag till måndag kommer det garanterat bli lite sömn med tanke på att vi sover borta. Kommer ändå göra mitt bästa för att få några timmars sömn ska dessutom be min mamma ta barnen på morgonen när vi är där så vi får sovmorgon.
Idag har det köttats, det blev benen som fick sig ett rejält pass på gymmet!
Imorgon är det överkroppspass på schemat.
Torsdag. vila. (vi ska bila 40 mil)
Fredag träning med syrran, fast hon vet inte om det än.
Lördag: vila (Bröllop)
Söndag: Powerwalk med syrran vare sig hon vill eller inte ;-)
Måndag: Vet inte vad men något blir det.
Tisdag: Vila (bila hem)
Det positiva med att vara hemma hos mina föräldrarna är att de har ett träningsrum med motionscykel, löpband, crosstrainer och mycket annat bra. Det underlättar och jag slipper dra med mig mina grejer =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0