Utomhus

Sanningen är att min motivation börjar tryta en aning och jag känner i vissa stunder inte för träningen längre. Eller jo, jag känner visst för träningen men har inga direkta mål och då känns inte träningen lika angeläget. Det ändrar jag självklart på nu!!! Har senaste tiden hållit träningen flytande för att inte tappa det helt. Måste sätta upp nya mål och ny plan/schema. Dagens träning kördes ute i solen, dessutom i lä. Sjukt svettigt! Körde överkropp med kettlebells och hantlar sedan tabata för magen. Vad är mina nya mål?! Time to think. Rekommenderar er att göra samma sak när ni börjar tappa suget på träningen. Tänk på varför du borde träna och vad du vill ha ut av din träning. Det är mycket lättare om man har en plan!

En variation av omvänd chrunch som tränar hela magen och core.

Painface.

 Roddplankan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0