Sätter i en högre växel

Mitt nya träningsschema kommer se ut så här.
Måndag: Styrka överkropp+15 min löpning
Tisdag: Styrka underkropp+15 min PW
Onsdag: Stretch/yoga
Torsdag: Styrka hela över och under kropp (kettlebells)
Fredag: Löpning 30 min
Lördag: vila
Söndag: vila
Så kommer det se ut i en månad nu. Kommer att hålla mig ifrån snacks, godis och kakor i bästa mån det går framöver. Vi har en del kalas denna månaden så nu vissar sig karaktären.
Kommer att göra ett kryss i kalendern för varje dag det tränas och se om det håller sig enl planering.
Sätt upp era egna mål och träningsscheman och häng på!  Mina mål kommer vara öka i styrka, uthållighet och förbättra det visuella.
Hur får man till träningen med tre barn, jobb och ett socialt liv. Det finns 24 timmar på ett dygn och att ta 30 min till träning och förbättrad hälsa ser jag som en av vardagen och eftersom här körs endast hemma träning så tar det inte lång tid.
Nu är det bara att planen göra och sen är det bara att tuta och köra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0