AAHhhhhhhh, grrrrrr!!!!

Om jag var en person som svor mycket så hade jag svurit sönder mig nu. F U C K!!!! Sämsta joggning rundan Någonsin. Efter 1,3 km sa det bara stop. Fick håll som gjorde sjukt ont, blodtrycksfall och yrsel. För dålig frukost,(borde ha ätit min gröt!) har alltid lågt blodtryck och därför är regelbunden/ordentlig mat AochO för att min kropp ska orka.  Med andra ord så skulle det aldrig funka med LCHF för min del. Kolhydrater är min energi källa. Fick ta en paus och promenera resten av rundan. Så fort takten ökades så gick det inte. Försöker nu att se det från den ljusa fick iallafall röra på mig och nästa runda kan ju inte bli sämre än denna :)  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0