Hjälp..

Hade lagt upp en plan, armar och axlar stod på schemat. Taggad som sjutton var jag oxå men sen gjorde jag misstaget att sätta mig i soffan. Det värsta som finns är när man börjar ha en dialog i huvudet om man ska hoppa över träningen. Det är inte bra!! Man ska inte ha den dialogen med sig själv, stoppa den och bara köra. Sitter här och känner efter. Det är klart man är trött när man har vaknat kl 6, jobbat och gjort tusentals grejer därimellan men det ska inte vara en ursäkt för då skulle man aldrig träna.  Så hur gör jag?? 
Väljer att hoppa över träningen, känner mig lite misslyckad (men vet nog innerst inne att det tas igen imorgon) Ibland måste man bara få vara lat! Så "Vilodag" nr 2 denna veckan.
 
Hoppas på att kunna köra förmiddags träning imorgon så att tröttheten inte hinner göra sig tillkänna. Nu är det semester!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0