I need it

Slänger upp benen på bordet, slänger upp datan på låret. Njuter av träningsvärken i rumpa och ben efter gårdagens träning. 
 
Känner mig nöjd och njuter lite extra av att det är en vilodag. En arbetsdag kvar på jobbet sedan semester, träningen kan tas när som helst på dagen. Tänker lite lätt på hur träningen ska läggas upp när vi åker till Västerås och glädjs av att vi har mammas/pappas minigym tillgängligt. 
Är vi iväg någon annanstans så får det bli joggning eller basic övningar utan redskap. Det kommer man väldigt långt med, det vet jag som istortsätt bara tränar hemma. 
Har hittat en del nya övningar, för mig är de nya och testade på en igår. Då undrade jag ärligt talat vart styrkan i benen tog vägen, det var sjukt tufft. Har därför bestämt att det kommer bli en av mina nya ben övningar, den kommer ge resultat.
Tror att det är en anledning till att jag ofta får träningsvärk, variationen. Att inte vänja kroppen vid samma övningar hela tiden, utan byta med jämna mellanrum och ha en variation i vardagsmotionen.
 
Nu ska det fortsättas att njuta av vilodagen. 
I väg och träna med er eller unna er en vilodag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0