Nu ser det annorlunda ut..

I bloggen alltså, när man skriver inlägg alltså :)  Jo, de har gjort om allt.  Känner inte igen mig. Men för er ser bloggen likadan ut som innan. Nog om det!
 
Sitter och försöker motivera mig själv till träning. Kan knappt öppna ögonen, de är svullna pga hög pollenhalt och att jag kliar för mycket!! Tar medicin men det hjälper inte helt.  Planen är att träna kettlebells och sedan köra mage. Som ni ser kommer träningsinläggen varannan dag och det för att träningen körs varannan dag just nu. Hopp nu ramla linserna ut, hahahaha!! Ser inte vad jag skriver och hoppas att det blir rät, hahaha!!
Ska tejpa mina trasiga glasögon för så här kan jag inte ha det,ser verkligen inget, måste ha datan 2 cm från ansiktet för att se, halv blind är jag! Nu vet ni det oxå. Nää här ska tränas, ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0