Axlar på gym.

Det har tränats idag, halsont är borta men nästäppan är i full akt. För att klargöra det hela så ska ni veta att det är pollen och det känns som man är sjuk fast man egentligen inte är det. Körde mest axlar idag. Hann med en tur tur till gymmet i förmiddags, gött! Först kände jag mig inte riktigt nöjd.
Hmm?! Ifrågasatte mig själv, tog jag i tillräckligt mycket? Insåg snabbt att svaret var ja när axlarna och armarna var helt slut när jag skulle föna håret. Mjölksyra!! Passade även på att sitta i bastun en stund när jag ändå befann mig där, göööött. En annan orsak till att jag älskar att åka till gymmet, man får vara själv. Bara få tänka, rensa tankarna utan att bli avbruten. Får även vara fokuserad och koncentrera mig på övningen, tar den på rätt muskel? Har jag rätt hållning osv. Har ofta tänkt på varför folk på gymmet vilar så extremt länge mellan varje set. Förstår att de vill att muskeln ska vila men vissa väntar i en evighet? Kanske är det för att de har tiden till att kunna vila så länge?! Eller?!..måste forska lite kring detta känns det som. Testade denna proteindrinken strax efter passet, helt ok. Imorgon ska det hämtas aminosyror från posten för nu är de här :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0