Morning morning

Testar nyttigare havregrynsgröt, som vanligt åker det i ca 2 äggvitor och en skvätt mjölk. Lill tjejen här hemma lyckas alltid glufsa i sig hälften av min gröt, hon älskar det. Busungen. Ibland behöver man en väckarklocka för det är oerhört lätt att bli hemma blind. Som jag skrev igår att det inte händer så mycket med utvecklingen. Idag åkte måttbandet fram och visst har det hänt lite. Inga jätte förändringar men det har ändå ändrats till det bättre. Vågen står på det samma som förut, vilket är jättebra för min del. Sen får man inte glömma styrkan och hur uthålligheten har ändrats. Som sagt det är lätt att bli hemma blind. Det var ungefär ett år sen som jag trappade upp träningen, ska försöka gå igenom gamla anteckningar och sedan jämföra resultaten. Återkommer med det senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0