Resultat i mått

Vikt: - 6kg
Midja(mätt runt navel): - 18,5 cm
Stuss: - 6 cm
Biceps: +1 cm
Lår:+1 cm
Första måtten togs 9/5 2011
Andra måtten togs idag 11/5 2012
Vill inte skriva in mina cm mått eftersom tanken är inte att någon ska jämföra sina mått med mina. Tanken är att motivera till att dokumentera sina egna resultat.
Det är ganska öppenbart att det har byggts muskler och bränts fett på rätt ställen när man ser det så här :)
Vad har jag gjort under detta året?!
Tränat tränat tränat. INGA bantningskurer, har ätit hälsosamt, gjort mig av med mitt socker behov, efter det har jag ändå unnat mig gosaker då och då.
Hur ser forsättningen ut?
Att bli starkare, smidigare, mer uthållig och mer muskulös på ett "feminint" sätt. (finns väl inget annat sätt när man är tjej, hihi)
Det ska fortsättas tränas, hitta nya utmaningar, hitta flera mål osv.
If I Can Do It, You Can Do It!!!!!
Då, bilden är tagen 3 mån efter sista graviditeten. De kilona satt kvar för länge innan jag tog tag i det. Dessutom var det mycket tuffare än efter de tidigare graviditeterna då kilona rann av själv.
Är på sätt och vis tacksam för att jag fick kämpa bort det eftersom träningsintresset och de nya målet gör mig lyckligare :D
Idag innan träningen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0